2011. augusztus 5., péntek

Frauen Cafe - női kör, kicsit másként

Második alkalommal voltam az itteni női körön, ami merőben eltér az eddig szerzett tapasztalataimtól női körök terén... :) Hogy miért? Nos, mert nemhogy csak más városból gyűlnek össze a nők, hanem más más országból, kontinensről... Románia, Kongó, Olaszország, Afganisztán, Dél-Amerika(...), Magyarország, Németország, stb..
Minden héten csütörtökön 17-19 óráig együtt beszélgetünk, kávézunk, teázunk, sütizünk. Van, hogy  valaki felvállalja a házigazda szerepét, és egy különleges(pl. Indiai) ételt készít a csoportnak.. "ha én ezt a lányoknak elmesélem" típusú ételre gondoljatok... (elég ha csak a currys csirkét említem egy lapon az egzotikus gyümölcsökkel és a kókusszal...és akkor még nem mondtam el mindent...:D)
Maga a rendezvény a városháza egyik barátságos termében van, ehhez sok mindent már nem is kell hozzáfűzni, mert már eleve az, hogy teljesen idegen emberek vendégül látnak teljesen idegen embereket, nem sajnálva időt, energiát, pénzt, mindezt őszintén(!!) mosolyogva, a mai világunkban önmagáért beszél!
Egyébként az a kedvesség ahogy ott fogadnak, nekem is nagyon jól esik. Egész bátran használom a nyelvet. Mindenki azt mondja, hogy ahhoz képest, hogy 4 hete vagyunk itt, nagyon jó vagyok. Tudom, hogy kicsit túloznak, de akkor is bátorít.
Mindenkinek puszi!
Hiányoztok!
Ági

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Ti is hiányoztok. Volt gondolatomba , hogy felhívunk a L. találkozón, de végül elmaradt. bocsi:( Nálatok folyik a nagy festés mindenki mozgósítva van, készülnek a B talira. Rubi nagyon cuki a képeken. Nagyon érdekes lehet a női kör , ennyi kultúra. Egy két sütireceptet szívesen kipróbálnék amit tőlük tanultál, vagy tanulni fogsz.Pusssssssssssssszi

    VálaszTörlés
  2. Örülünk, hogy jól érzed magad ott! még sok szép megtapasztalást kívánunk. Ti is hiányoztok. puszi, M&T

    VálaszTörlés